пʼятниця, 14 травня 2021 р.

Міжнародний день сім’ї

 Міжнародний день сім’ї мабуть, найпрекрасніший та найдружніший день у році. Родина — це та затишна і тиха гавань, де Тебе люблять, піклуються про Тебе, завжди підтримають і допоможуть. Слово «сім’я» поєднує в собі два маленьких слова: «сім» і «я», ніби хизується: «Нас багато, ми разом, ми одне ціле. У нас один за всіх і всі за одного». І справді, сім’я — це насамперед люди, які живуть під одним дахом, разом ділять радощі та біди, залюбки приходять один одному на допомогу.

🧒🧒Тож і бібліотека для дітей приєдналась до цього свята. Сьогодні всі бажаючи маленькі читачі мали можливість взяти участь в арт-терапії та виразити своє бачення «Що для мене сім’я». Кожне віконечко на імпровізованому будиночку🏠 відповідало певніїй сімейній цінності.






Арт хвилинка «Намалюй свою родину». 🎨 Дітлахи з превеликим задоволенням та гарним настроєм зробили чудові портрети своїх рідних. 👩👧👦















Немає коментарів:

Дописати коментар